Savner du oppfølging, eller synes du kvaliteten på renholdet ditt idag er lav? Vi vet at disse elementene er viktige for våre kunder, og setter disse fremst i vårt arbeid. Om du ikke er fornøyd med dine renholdstjenester idag, kan du alltid ta en uforpliktende prat med oss – for å vurdere en ny løsning.

Det er våre kunders tilbakemeldinger og opplevde kvalitet vi måler oss selv i.

Vi tilbyr tett oppfølging og faste kontaktpunkter

Når man inngår fast avtale med Total Renhold inngår det fast rapportering med en kvalitetsrapport som ligger til grunn. Vi setter opp faste møter med deres kontaktperson og går gjennom kvalitetsrapporten. Ved avvik, settes inn frister for oppretting og avviket er lukket etter kort tid.  

Den eneste måten vi kan bli bedre på, er at dere som kunde sier ifra. Vi ønsker å alltid ha en god dialog, slik at vi kan gjøre ting bedre. Om dere opplever feil eller mangler, tar vi det imot med åpne armer slik at vi kan rette opp i det.

Total Renhold tilbyr kvalitet i alle ledd

Når du setter bort renholdet, skal dette underlette for deg i hverdagen. Vi skal utføre oppgavene våre, uten at dette krever mye av deg. Vi skreddersyr opplegget etter deres ønsker og behov og hva deres lokaler krever.

Vi har fokus på faglig dyktighet og kompetanse, og kurser alle våre ansatte jevnlig. Vi outsourcer ingen tjenester, alle er ansatt i Total Renhold, og har det godt på jobb. Fornøyde og profesjonelle renholdere gir deg en trygghet, og sikrer at arbeidet utføres på riktig måte.

Om du ønsker renholdstjenester i Oslo, ikke nøl med å ta kontakt. Vi tilbyr en uforpliktende samtale, og kommer på besøk til deg på en gratis befaring for å anslå hva du trenger.

Kontakt Total Renhold her om du trenger et renholdsbyrå i Oslo.